Mot hässelby

Godmorgon! Hårfärgen blev rätt bra igår men det gick inte att fixa färgen helt perfekt för mitt hår var så pass förstört. Jag kommer att behöva färga håret kanske 5 gånger innan fläckarna försvinner helt. Ett litet tips bara, gå aldrig till en frisör som heter Lajs för hon har förstört mitt hår i minst 1-2 år framåt. Men det blev i alla fall grymt mycket bättre nu än vad det var innan. Men eftersom att det var så slitet fick jag klippa av ca 10 cm så nu är mitt hår jätte kort! Men whatever, ska ändå sätta i ny hårförlägning idag.
Jag har precis duschat och gjort mig iordnig och snart ska jag mot Hässelby och fixa håret. Jesper sov här i natt och han ligger fortfarande i sängen och sover. Sååå ska nog gå upp och väcka honom nu för jag måste hinna med en buss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0