Forever alone min syster lämnar mig

Hej! Idag har varit en riktigt seg dag. Jag låg och sov tills klockan var sex ungefär och sen dess har jag bara legat och tittat på tv och ätit middag. Elvira ringde och pratade med mig en stund också. Mycket trevligt!
Men känner mig tyvärr forever alone när Tilde flyttade hem till pappa för en halvtimme sen för att hon vågar inte bo med mig när jag är sjuk för hon tror typ att jag ska attackera henne med mina baciller! Pfffft..

Trots att jag är sjuk så vågade Jesper komma hit igår. Vi tog det lugnt, snackade och pussades! Hihi. Han hade med sig rosor till mig och en nalle. Första gången jag fick blommor av en kille faktiskt! Blev super glad. Jag har världens finaste kille <3

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0