Alla hjärtans dag

Idag är det ju alla hjärtans dag! Det är faktiskt första gången som jag har pojkvän och faktiskt har chansen att dela den här dagen med någon på det sättet. Fast eftersom att jag är sjuk så vet jag inte om han vågar komma hit! Haha, så jag tänker inte fråga om han vill ses heller, om han vill träffas får han liksom göra det på egen risk! haha  nej skämt-o-sido.  Men det är ju alltid mysigt att vara med honom så självklart att jag skulle vilja träffa honom. Jag har köpt en ask med geléhjärtan till honom för att vara lite gullig! haha men tror nästan inte att han vågar komma men vi har "alla hjärtans dag" varje dag bara det att det är idag som har blivit den oficiella dagen liksom ;)
Annars så kommer jag bara vara hemma med mamma och Tilde. Faktiskt så är det ju ALLA hjärtsna dag, och kärlek kan ju delas med såväl som pojkvännen, kompisar och familjen. Ha en jätte bra kväll! Kärlek till er <3



Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej! tog ett inlägg så långt ner pga att det är något knas med blogg.se och när man gör inlägg från telefonen, så det går inte att kommentera, stört :S



Iaf, tack du! kan absolut hjälpa dig! Bara att skicka över vad du vill ha för färger/typsnitt och bilder. sen får du säga till om du vill ha uppdelad meny eller ihop. Berätta dina ideer helt enkelt om du har några. skicka till [email protected], kram :)

2012-02-20 @ 20:56:06
URL: http://feliciatakman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0